Ett litet problem har uppstått

Okej. Jag är inte mycket för gnäll/bråk/tjaffs... Men då det blir personligt är det svårt att missa. Inte för att låta som någon wannabe-maffia-band of brothers-typ men jag tycker man ändå kan vara någorlunda försiktig med vad man väljer att yttra sig om offentligt. För personligt är alltid personligt... Tyvärr. Jag tycker det är så jävla synd att vissa situationer skall behöva hanteras så omoget. Hur kan man bli mer omogen än en grön banan? Blir inte så mycket grönare än så. Jag tycker bara det är så jävla synd och onödigt hur vissa hanterar saker och ting. Men jaja, det kommer ordnas upp.

Hey, möta pebbis för kaffe imorgon. Fab

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0